when you give someone a swirley in a poo filled toliet
"I'm so mad at Roy for not plunging the toliet, I'm gona give him a sham-poo."
#swirley #toliet #poo #poop #prank
4 Pointsによって 2009年11月16日(月)
A name used for a certain creed or race when you are surrounded by them and dont want to offend or be politically incorrect toward them.
Damn, all these shampoo's are hangin' out on Beale Street cause they are too cheap to pay the cover charge to get in the bars.
#shampoo #blacks #ragheads #crackers #politically correct #whitey
Tha Orthodonistによって 2010年07月26日(月)
it means fake shit; something that is fake, and a piece of shit
You're mom's implants are sham poo dude. They're just fake pieces of shit.
#sham #poo #shampoo #conditioner #bar soap
mr. clean the mean machineによって 2009年04月06日(月)
Used when going to the toilet just to catch a break, without taking a dump. Poopretending
"My girlfriend was so annoying last night, I had to go sham poo."

"I hate my job, the only break I get is when I sham poo"

"On an airplane I go sham pooing just to give my legs a stretch"

"Oh God, your crap smell all the way out here" "Your mind plays tricks on you, I just sham pooed"
#shampoo #poopretending #bluff #sham #poo #humbug
legolas1890によって 2013年08月06日(火)
when your completely legit about something sexual.
Wanna Fuck?
Dude I'm Shampoo
#hair wash #conditioner #hair care #shampo #shaampo
Gabrielleisalwaysrightによって 2011年06月06日(月)
A disguise for your alcohol.
Hey! Can I use your shampoo? I'm really thirsty!
#beer #booze #vodka #shampoo #clean
drewsopherによって 2011年11月18日(金)
champagne (either an altering or, a comparison of the bubbles to the foam produced by shampoo)
I almost forgot the shampoo.
#bubbly #champers #fizz #shampu #spritzer
The Return of Light Jokerによって 2010年04月22日(木)
無料のデイリーメール

毎朝無料の今日のアーバンワード を受け取るために、あなたのメールアドレスを下に打ち込んでください。

メールは daily@urbandictionary.com のアドレスから送られてきます。迷惑メールを送ることは決してございません。

×