Top Definition
To have sexual intercourse. Another word for sex to disguise it in front of authority.
Douchey: That chick has some tig ol' bitties. On a scale of 1 to definitely, what are my chances of having segs with her?
Friend: I'd say highly unlikely.
#sex #fuck #do it #bang #intercourse
Aandyによって 2008年06月27日(金)
Shit Eatin' Grin. A smile on the lips paired with an oblivious look in the eye. An SEG can be alcohol-induced, pure ignorance, or just not giving a crap what anyone else thinks.
He wasn't wearing anything but that S.E.G.!
#seg #shit #grin #eating #shit eatin grin
PaulJamesによって 2008年06月23日(月)
seg
Short for segragation. In jail known as box, the hole. Time spent in segragation, separated from everyone else, as form of punishment
"Damn I just did 10 months seg."
#box #hole #segragation #locked down #locked in
Bill W.によって 2006年02月02日(木)
Acronym for Shit Eating Grin
Person 1:Look at that douche, he's sportin' a mad S.E.G.
Person 2: Yeah that guy looks retarded.
#shit #eating #grin #douchebag #fagmcmuffin
Folsomiteによって 2007年11月07日(水)
Acronym for "Sing" "Eat" & "Go" in that order.

Mainly done at birthday parties, The act of one going to a party for a short moment and only singing happy birthday and eating, then soon leaving casually.
Person 1 : Ugh i got to go to this party tomorrow
Person 2 : I thought we were gonna hangout
Person 1 : Ill be back soon I'm just gonna S.E.G.
#dine & dash #eat & go #eat & run #just stopping in #dine & ditch
Uhmm_whatによって 2010年06月22日(火)
Seg
From the acronym S.E.G. (shit eating grin). Used as an all-encompassing name for jocks, frat boys, bros, douche bags, ect., and refers to the cheesy smile the aforementioned often display, usually before date-rape, or climbing into a raised truck. Coined in Southern California in 2006.
John: Check out those dooshes in the trucker hats.

Sam: Yeah, those guys are total fucking segs.
#jock #doosh #douche bag #frat boy #date rape #bro rape #bro
Gil Brooksによって 2007年10月09日(火)
Seg
To change course or part company at very short notice.
Dudes I gotta seg.
#dip #bounce #split #ditch #jet
gabbarsによって 2011年01月30日(日)
無料のデイリーメール

毎朝無料の今日のアーバンワード を受け取るために、あなたのメールアドレスを下に打ち込んでください。

メールは daily@urbandictionary.com のアドレスから送られてきます。迷惑メールを送ることは決してございません。

×