to be shot
dat punk ass motherfucker just got clapped
cripによって 2003年11月04日(火)
An ugly girl/guy - so ugly he/she needs to be clapped (physically).
Me: "Did you see James making out with that girl?"
You: "Yeah, but she was clapped though!"
chinese_model89によって 2010年09月27日(月)
Ta be popped or in white people terms shot
Got a gat in mah lap incase dat nigga gotta get clapped
Levarによって 2006年07月13日(木)
Ugly
Keith: Ay wat the f*ck is dat walkin down da street???

Brandon: LOL I dont know but shorty clapped !
e-blockcrazyによって 2008年09月01日(月)
to get hit or punched
damn you got clapped, i told you not to fight that big ass nigga
KDMGによって 2008年03月06日(木)
Getting Clapped- meaning you received a shot/vaccine from a doctor or physician for an Bacterial STD like chlamydia and Gonorrhea
Friend:Hey Frankie bro i heard your ass got clapped.
Frankie: Yea bro know i gotta go tell laquisha (girlfriend) she might have the Std
Friend:She gon whoop you as dude

Frankie: Shut yo ugly ass up Fr fr
Friend: Im just saying you know how black bitches be
Frankie: Fr dont stunt. Aint that the truth but anyway bro i gots to go
Friend: aha. ight see ya cuz
The midnight niggaによって 2014年05月26日(月)
Adj. An altered state of consciousness, brought about by the consumption of illicit drugs. (Australia.)
I'm that fuckin' clapped.
Jenkinburgによって 2009年06月30日(火)

無料のデイリーメール

毎朝無料の今日のアーバンワード を受け取るために、あなたのメールアドレスを下に打ち込んでください。

メールは daily@urbandictionary.com のアドレスから送られてきます。迷惑メールを送ることは決してございません。

×