An overused word by moronic teenagers, yes I am a teenager but even I'm getting sick of people thinking random is funny.
Girl: Oh My god, I'm really random lol! =]

Me: No, you're really stupid.
Jersey Kidによって 2008年01月27日(日)
The latest rape of the english language
Shithead: Llamas are cool
Shithead 2: Ha that was SOOO random

dumb bitch: I was like, at this party? (sic) and this like random guy came up to me and just started talking to me? (sic)
Me: Your a fucking moron
Sequoyahによって 2006年04月21日(金)
A word used entirely and explicitly by utter, utter cunts.
Cunt #1: LOL BADGER
Cunt #2: OMG! RANDOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SImanによって 2005年05月11日(水)
An event or value that is non-deterministic, hence unpredictable.
The system was modelled using random variables.
officestriderによって 2006年04月21日(金)
1) adj. Having no specific pattern, cause, or objective. Often used in statistics.

2) The latest in a long line of buzzwords that teenagers use to replace meaningful conversation. Could be used as the focal point of the next general election campaign, eg 'We pledge to take forceful action against the word random, and against those that promote or condone its misuse, for example 14 year-olds. A special street task force will be created and empowered to clamp down on this blight sweeping our nation, using extreme force and/or death to eliminate offenders.'
- Take a random number and multiply it by itself.
- We spoke to twenty random passers-by about this subject.
or
Person: Excuse me, do you have the time please?
Idiot1: Monkey past cheese!
Idiot2: Ha ha haha Random!!
Idiot1: Haha hahaha!
Person: Die you fuckers *opens fire*
yashinによって 2005年10月27日(木)
A decidedly ironic word.

Considering that when words such as cheese become officially considered as random words they then cease to become random and in fact become irritating and even dull.

Maybe another word should be created for things which are turly said out of the blue as using the word random just demeans them.
Inane idiot 1 - HEHE Cheese!

Inane idiot 2 - That was, like, so random.
Lambchopsによって 2004年11月30日(火)
The most annoying word ever. You'll say something that relates to your previous topic, yet they say it's random because they can't comprehen it.
"Cake is good. I just got one from the bakery, and it was chocolate."

"That was random, LMFAO."

"No, you asshole, we're still talking about cake."
Juicaliciousによって 2010年04月25日(日)

無料のデイリーメール

毎朝無料の今日のアーバンワード を受け取るために、あなたのメールアドレスを下に打ち込んでください。

メールは daily@urbandictionary.com のアドレスから送られてきます。迷惑メールを送ることは決してございません。

×