Monkey looking man....
Boy: Look at that monkey mommy

Mom: Oh...sweety that's a Jose
Bootysweat:3によって 2012年08月06日(月)
Some mexican bitch in a lowrider
Jose:EY YO LOOK AT ME IN MY LOWRIDER SA... o shit... he brought his trolling friends..
joseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeによって 2011年08月29日(月)
a person who gets really confused when some one tells him anything
QUE ,ESE? SOY JOSE!
woodmakerによって 2010年09月21日(火)
in my words a gay guy wh like's to f*** cock.!
dang that boy's jos'e.!
amandaによって 2004年03月04日(木)
A man whose legs are so hairy, he looks like the half boy/half beast creature on Narnia.
Damn dude, I know you must be hot cuz you got that Jose going on and it's 100 degrees outside.
Stew-Pacによって 2010年08月20日(金)
typical name for a brown guy or a mexican.
the other day while walking through tijuana i yelled for my friend Jose and half the population turned and said "Que?"
Mike Ocksbigger then yoursによって 2009年02月16日(月)
The guy who is racist as fuck and needs a life and always tries to win over the girl of his dreams desparately, he lies, he is a bad kid, and will always be a mexican douchebag.
Hey look, it's Jose.

Oh yeah, he's a Jo. (Ho)

Both guys laugh histerically.
Jose hater because he's an assによって 2010年10月16日(土)

無料のデイリーメール

毎朝無料の今日のアーバンワード を受け取るために、あなたのメールアドレスを下に打ち込んでください。

メールは daily@urbandictionary.com のアドレスから送られてきます。迷惑メールを送ることは決してございません。

×