cuntのようなどんな単語でも探してください。
 
1.
It is used in many common countries around the world. The term "Jeremiah" means: "Pimp" or "Greatness" or even "playa".
Yo, did you see that cool ass dude, his name must be Jeremiah.
Jeremiah Bandaによって 2008年04月29日(火)
 
2.
Jeremiah is the hottest, sexiest man alive, and he is super sweet. He loves running and looking hot. He's pretty much the manliest man alive. Although watch out for his parents. They're kinda controlling.
Hey did you see that Jeremiah over there??? He's hott
blaaaahhhhhh12221112245765によって 2009年05月12日(火)
 
3.
A Guy; One That Will Change Your Life. To Start With, They Have Beautiful Big Eyes. Their Personality Is Wonderful&&One Of Best Things About Them. They're Really Funny, One Of The Sweetest Guys In The World, Extremely Good Looking&&Sexy. They Listen When You Need To Talk&&Stay Truthful To You. They'll Have You Falling Hard.. Mad Hard. Jeremiahs Can Have A Playful&&Playa-Feel But They Have A Complete Other Side That's Sweet&&Sensitive. Don't Take It For Granted. They Stay Strong&&Keep It Real Cuz They Been Through Rough Shit In Life. Advice From Them Is A Pleasure. They Can Calm You Down When You're Pissed, Cheer You Up When You're Down&&Comfort You When You Need It Most. If You Need A Shoulder To Cry On, Look For Theirs. Jeremiahs Are The Most Trustworthy People In The World&&Are Great For Having A Close-Friendship With. When The World's Turned Their Back On You, He'll Be By Your Side.
Aye You See That Hella Cool Dude Ova There?
Yea, He Be Jeremiah.
JustAleによって 2011年02月12日(土)
 
4.
A cool guy that is kinda weird but cool to hang out with.He will also get high with you.Also he is a little lazy.
Im bored so I should Jeremiah over so we can party.
Jeremiah Pryorによって 2008年04月30日(水)
 
5.
From the bible in a slim thugish way
Thats a weeping priest. Straight Jeremiah
Niquelによって 2005年03月23日(水)
 
6.
The most amazing friend anyone could ask for. Really nice, but sometimes very weird- but you love him anyway. Is always thinking of others before himself. Is sooo much fun to be around and joke around with, but is also an amazing person to go to when you just need to talk. Sometimes can get a big ego
In a bad mood?? Go talk to Jeremiah.
'insane'aによって 2010年10月07日(木)
 
7.
1. a book in the Bible

2. The Love child of Lady Liberty and Uncle Sam, in essence America.

3. a man of great power but is unable to control it he has the same affect as a bull in a china closet.

4.A very patriotic Person

5. A Mountain Man who Drop kicks Indians off horses.

6. a man who hurts people ALL the time.

7. a manly name.

8. The main character in a song Joy to the World,

9. a good friend, a drunk, and you never can under stand a word they say

10. a frog or just a really deep voice

11. the sound people make when they talk and they are sick.
1. I read the book of Jeremiah in Church today it was totally the best.

2. What a Hero

3. Quit braking shit, your such a Jeremiah

4. wow the man is so patriotic his name must be Jeremiah

5.wow how can he even jump with all that bear fur

6.what the fuck your being such
a Jeremiah...Damn my arm hurts.

7. That guy is all kinds of man he must be named Jeremiah.

8. "Jeremiah was a Bullfrog"

9.can you ever understand that Drunk?

10. Lets Go get Some Jeremiahs, I love to fry their legs.

11.-----Damn he sounds like he has a frog in his throat
-----I know right he Sounds so Jeremiah
theAMERICANgamer313によって 2009年03月31日(火)