A Crappy Car that broke down within 2 months after my buying it
fuck ford..... im buying an import
A Whoreによって 2003年07月05日(土)
F ucked
O n
R ace
D ay

Also see Wal
Yeah that Ford will b Ford
Hyundai for eva Rednecks
jack offonabitchによって 2003年05月06日(火)
Ford: Fucker Only Runs Downhill
A car that needs constant attention and care to prevent it from falling apart.
See also: Mustang
"Shit, he drives a Ford? he should get a Camaro."
silvrainによって 2003年02月19日(水)
fix or repair daily
also: found on road dead
look at that inbred driving that piece of crap ford
heavy_aによって 2002年12月18日(水)
1. First On Recall Day
2. Fix Or Repair Daily

(Adj.) A piece of garbage
Man, that Packard Bell computer is so Ford!
The DONによって 2002年10月16日(水)
Fuck Our Ride Died
if i had some money ya know what i would do, i go down town and but a f.o.r.d. or two, ya im crazy i bought a mercury
, crazy i bought a mercury, im gonna buy me a mercury and push it up and down the road.
Downriteによって 2012年01月19日(木)
無料のデイリーメール

毎朝無料の今日のアーバンワード を受け取るために、あなたのメールアドレスを下に打ち込んでください。

メールは daily@urbandictionary.com のアドレスから送られてきます。迷惑メールを送ることは決してございません。

×